středa 30. ledna 2013

Dofoto

Dnešek je dnem kdy jsem dokončila pátý semestr. Je čtvrtý týden zkouškového a zbývají ještě týdny dva. Týdny volna... hahá...

Dneska po pár týdnech přišla šance jít na termín z fotky jedničky. Termín byl proto dosti nacpaný. Nevím, jestli dorazilo všech 18 lidiček, ale bylo nás tam jak psů.
Od devíti hodinu se psal test - odvození řad pro y, jednosnímková metoda, stereofotogrammetrie - přesnost. Docela očekávané a oblíbení otázky. Ústní začlo až od půl dvanáctý. Pro hodně lidí se chodilo po dvojicích. Stejně jsme přišli jako předposlední na řadu skoro ve čtvrt na tři. Ptal se tak, že člověk často nechápal, na co se to vlastně ptá... transformace, průsekovka, stereometoda... nakonec jsme dostali B a C a známky z geografie.

Večer jsem měla odvoz dom. Tak jsem doma a přemýšlím, co budu těch 14 dní dělat. Chtěla jsem si přizpůsobit pokoj svým představám, ale mám pár nepřekonatelných zádrhelů. ... Uvidím, jak se mi zadaří je odstranit... Hem hem... hem hem... hem... ham

Žádné komentáře:

Okomentovat