pátek 25. ledna 2013

Zmapováno

Mezi vločkami snážejícími se z šedivých oblak zakrývajících oblohu jsem opětovně změnila svou polohu vůči předem definovanému bodu skrývajícího počátek souřadnicových os X, Y, Z. Ve městě známém jako hlavní jsem dnes dobrovolně - pod tlakem skládala zkoušku z předmětu mapujícího mapování.

V pátek, v tento neobvyklý termín, se od 8.30 konala zkouška v místě kabinetu vyučujícího v B803. Jako na zkoušce z fyziky jsem šla první společně s jednou jistou spolužačkou. Po ohlášení jmen jsme dostaly na výběr z tajemné čtveřice čísel. Spolužákyně si vybrala, myslim, č. 33, což znamenalo trojici otázek 9, 20, 27, já jsem si vybrala č. 12 - 2, 15, 28. Se svým výběrem jsem byla spokojená, až na tu otázku č. 15, kde jsem nechtěla moc rozebírat měření zhušťovacích bodů pomocí GNSS.
Po půl hodině na přípravu, ... bylo 15 minut, ale šla jsem až druhá, jsem u ústní části začala hezky popořádku. Druhá otázka - Stabilní katastr, tu jsem si přála. Začala jsem něco žbleptat, ale nakonec to přešlo v rozhovor, nechala jsem ho aby se ptal. To jsem asi neměla dělat. Začal se ptát a já jsem z otázek vždycky mimo XD... samozřejmě jsem občas něco nevěděla, nebo mi to nedošlo, že se ptá na tohle... No, ale nějak jsem to přežila :D
Šlo se dál. Přišla na řadu "skvělá" otázka na zaměřování ZhB. Nějak jsem začala, kde by se ty body měly volit, a jak se stabilizují. Pak jsem ho nechala, aby se zas ptal no... a on nějak přešel na otázku č. 14, která mi byla mnohem sympatičtější. Nechala jsem ho v tom XD. Ptal se mě na číslování, na rekognoskaci a tak ... a vůbec na metody měření ... jahááá XD... Tahle otázka docela šla, nebyla jsem zas tak moc mimo.
Poslední na řadě bylo mapování výškopisu. To jsem si taky celkem přála, je to taková milá otázka, o který člověk asi vždycky něco žbleptne díky poslední úloze z cvik. U ní jsem byla docela při smyslech, myslim :D... 
Samozřejmě to nebylo A, nebyla jsem tak dobrá jako má předchůdkyně, nechala jsem ho se ptát XD... holt jsem zas B-lbá XD... a teď? teda od zítra? ... poslední zkouška, Fotka - fotogrammetrie, achjo :D


... teda taky budu muset jít volit nějakýho vola. Asi večer až se zase přemístím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat