středa 8. ledna 2014

Indženýrka

Dneska přišla na řadu první zkouška tohoto roku nového... ingenýrská geodézie number óne... o jé...


Jako kokos jsem se začala učit či mučit už 2. Ztěžka přímo jsem se prokousala otázkami. Mučila jsem se pouze to, co zmiňoval v otázkách. Dva dny jsem si užívala s kružnicovými oblouky a s klotoidičkou. Byla to moc příjemná doba. Se mi stalo, že jsem šla ven tenhle rok až někdy 6. ... hem...

Nějakou cestou necestou se mi dostali do tlapek zkouškový testy z roku 2007. Prošla jsem si je a v podstatě charakter otázek - 4 - 2 odvozování a příklad a 2 - teorie se zachoval dodnes a to dokonce tak, že příklad a odvození byl úplně ten samý jako v tom testu, včetně hodnot (u příkladu).

Na zkoušce klade veliký důraz na test, v podstatě v něm spočívá úspěšnost celého zkoušení. Když máte dobře test, můžete si pískat, pokud ne... tak to máte smolu. Ale i trošku záleží, jak moc blbě je.
Ná ústní probírá chyby v testu a naše poslední skupinka se dočkala i ústní části ústní části. Mě se zeptal na koordinační výkres, něco ze mě nakonec vysoukal s větší či menší námahou. Dál se ptal na geodetický práce v rámci realizace staveb až skončil u protokolu o vytyčení, co má obsahovat a jak má vypadat.... Už jsem se docela obávala, co nám dá za známky, ale nakonec dal nám, účastníkům v poslední skupině (byli jsme 3), všem po áčku... :)

Takže v pondělek tetka a další týden gis a ekonomika... wuhúúú... pomoč... XD

Žádné komentáře:

Okomentovat