úterý 14. ledna 2014

Tetička

Od úterý až do pondělí jsem pobývala v našem hlavním městečku, kvůli dvěma zkouškám - inženýře a tetce, nebo-li tematický a topografický kartografii...

O inženýře jsem se zmiňovala již minule, tak nyní tedy o té tetičce.
Zkoušká byla od půl jedenáctý a psal se asi 45 minut test se 27 otázkami (přibližně)... nějaký byli za bod nějaký za dva. ... Jelikož už po kraji a okolí kolovaly nejběžnější otázky, tak to docela šlo.
Kvůli nějaký schůzi byly testy opraveny až ve dvě.
Z 30-ti bodů jsem měla nakonec 26,5 b. To odpovídalo známce B... no, tak jsem se nějak smířila s tim B... test se bere jako dvojnásobnou hodnotu oproti známce z cvik, kde jsem měla A ... Nevim, jak teda dostala z B B A známku A ... jako netušim no, asi mi nechtěla zkazit průměr semestru XD... 

Pobyt na koleji jsem nakonec přežila, dokonce i víkend, který jsme v podstatě skoro celý strávili ve 4. Na malém pokoji pro tři ideál. V neděli večer už mi pomalu ale jistě začínalo hrabat. Těšila jsem se až budu pryč, abych se mohla konečně vyspat, ale to se mi nějak nepodařilo ani včera... dneska smad budu úspěšnější, nebo se asi zas jenom budu plaziti...

Jinak co se tak děje, neděje? ... No, radši se nic neděje, nějak radši nedoufam, že by se něco mohlo dít... Jsem za ten uběhlej rok takový skeptická XD...

Jo vlastně se děje něco, dneska mi přišel novej fotík. Chudák osmiletý už poněkud občas stávkuje. Tak má chudák smolečku, bude nahrazen, ale ne že by mi to netrhalo sérdce.... Já ho ale stejně nevyhodim :)

Hm... a od zejtra se vrhnout na GIS... chjo...

Žádné komentáře:

Okomentovat