sobota 21. června 2014

Nakročeno k BlbCi

Posledních pár měsíců se mi nechtělo nějak příliš vířit hladiny internetové reality se svými výlevy. Buď bylo moc práce a nebyla nálada a nebo nebyla jenom nálada...

Co se tak událo? ...

No, doběhl semestr s číslem 8, odehrála se trojice zkoušek, jedna v předtermínu, kterou jsem tu již zmiňovala a další dvě v oficiálních termínech.

Základy fyzikální geodézie složené z písemky a ústní dopadly za B. Test jsem měla mezi A-B, ale když se mě na něco zeptal, tak jsem chvílema krapet tápala a on se kroutil jak žížala, že to nebylo ideální, jak by si představoval. Dokonce mi nakonec navrhl, že mi B podrží na další termín, kdybych chtěla mít A. Odvětila jsem, že by to příště asi lepší nebylo a vzala si B. Taky mě dostal názorem, že na zkoušku se chodí v nejlepší formě... ehm aha, tak jo, třeba příště XD...

Druhá zkouška byla z KAPRa, nebo-li kartografické polygrafie a reprografie. Vyučující na mě přes semestr působil, že je to děsný šťoura. U zkoušky jsem byla mile překvapená. Nejdříve se psal test na pc, úplně stejný jako u zápočtu a pak byla ústní, kde se losovaly 2 otázky z 25 daných. Při testu jsem se zlepšila z 33 na 44 bodů /50. Na ústní jsem si vylosovala skvělé otázky 23 a 24. Naštěstí byly docela fajn, 23: reprografie - elektrografie a diazografie a pak 24: mikrografie. Zní to hrozně ale principy, jak to funguje, se dají docela pochopit. Nic víc jsem ani nějak nevěděla a tady mě překvapil, že se v ničem nešťoural. Navrhl mi B (kvůli trošku pokajděný jedný úloze ze cvik) a já si ho chtěla vzít, z předchozí zkoušky jsem byla smířená s tím, že se to stejně nedá změnit. Hned si to ale rozmyslel a jestli se teda nemá ještě na něco zeptat. Tak jako proč ne že... jenom prej jestli se nebojim, že mi tu známku může zhoršit... ale dělal si jenom srandičky. Zeptal se na barevné profily. Den předtím v buse jsem si to četla a snažila se identifikovat, co tím autor chtěl říct. A pochopila jsem to... asi si myslel, že mě tím dostane... ale nedostal ... muhaha XD... tam jsem dostala A.
To bylo takové milé :) ... přeci jenom tenhle předmět s našim 4-letým oborem zaniká, tak asi byl i proto hodnější, bůh ví.

Dotřetice přišel GIS 2. Dotřetice také proto, že jsme měli potřetí na zkoušku Halounovou. Zkouší ústně po 5-ti. Zajímavý, všichni z naší 5-ky dostali A ... občas jsem mlela kraviny, ale nevadilo to moc ... XD

Pak nadešlo téměř třítýdenní bezvětří. O víkednu se slavily narozeniny, o druhém se jelo k Plzni a o třetím zase do Mostu. Přes týden jsem se snažila procházet 101 otázek ke státnicím. Dělala jsem si z nich výpisky do svého skvělého sešitku k tomuto určenému. Učení jsem nepřeháněla. Nebavilo mě to, deptalo mě to a tak. Proč jsem se musela učit věci, který jsem někdy už uměla a už zapomněla.... jako průtokový ohřívač. Naučit, chvilku podržet a zapomenout.
Válela jsme se proto na balkóně a chytala bronz aspoň trošku.

V úterek, 17. nadešla chvíle státnic. Poprvé letos, byly státnice a obhajoby odděleny. Dvojice komis - na Inženýrskou geodézii a druhá na Katastr nemovitostí. Ráno jsem šla jako druhá na ing a odpoledne na katastr. Z ing jsem si vylosovala otázky, no nic moc extra, ale když to tak vezmu, mohly být i horší, takže v podstatě dobrý. Na kastastr jsem měla dobrý otázky ale nějak jsem se do toho krapet zamotala, jako vždycky u zkoušek a nakonec jsem z obojího dostala B.
Státnice u nás udělali všichni. Bylo to v podstatě o ničem. Teda ne o ničem, jenom o tom aby nám nějak rozdělili známky. Nehrotili to, takže fajné :)

Večer se šlo do hospody a normálně... tam byli všichni, sice někteří jenom na chvilku, ale všichni! ... To se mimo školu stalo úplně poprví XD... wau 
Z hospody nás odcházelo asi jenom 10, táhlo se do KFC a pak na koupání do Stromovky... ehm XD... já se nekoupala, koupali se jen tři zocelení blázni. Ve dvě jsem šla na kolejnici do hajan.

V Pze jsem vydržela až do pátku, kdy jsem ráno jela busem domu.

Středeční odpoledne jsem vyplnila couráním po Olšanských hřbitovech, ano velmi optimistické, ale bylo to tam hezký XD... Ve čtvrtek jsem šla na premiéru do kina na Jak vycvičit draka 2 ve 3D ... první film ve 3D kterejch jsem viděla. hmmmm :D ... a asi chci taky svýho draka :D


Příští týden aáááž ve čtvrtek mě čeká obhajoba bakalářky. Musim si do tý doby připravit prezentaci a naučit se jí nějak tak přednášet na výši, abych nekecala moc blbosti.

to tak ke škole... a jak jinak? .... ehm no...


Docela je to jak na houpačce, jednou v pohodě v klidu nad věcí a podruhý úplně v ř*ti. XD
Zjistila jsem zajímavou neuvěřitelnou věc. Asi úplně nejlepší je být flegmatický sobec, aspoň trochu. A hlavně... na nikom nikdy nebýt závislý a od nikoho si nic neslibovat a nečekat. Člověk by musel mít hodně velký štěstí, aby na to nedojel. Lepší být překvapený než zklamaný.

doufám, že se pohne vesmír...

asi tak XD

A co o prázdninách?
Abych se nezcvokla ze všeho, tak o sobotce 5. vyrážím na týden na druhý konec republiky mimo moderní technologie, mimo elektřinu, dotek mobilních telefonů a teplé vody. To poslední mi přijde asi nejstrašnější. Ano, zcvokla jsem se a dávám se na cestu Brontosaurů... bože doufam, že se tak nezbláznim, nebo jenom trošku. Když to nepřežiju, tak budu pochovaná na místě, kde je aspoň hezky XD
Pak bych se měla vrátit snad a další týden bych měla jet na dva týdny do Slovinska do Alp ... chich :D

Uvidim, jestli na srpen vyjde brigáda, ale moc na to nesázím.

a jednu pozitivní trošku nakonec :D
v podstatě to tam má vlastní poetiku...

a teď se najíst... oběd je nějak pozdě dneska... hmmm... a jít na tu prezentaci... ochí

Žádné komentáře:

Okomentovat